Cando® gimnasztikai kötél - 30,5 m - fekete/X nehéz

Ízületi kötél

Tartalom

    Mobilizáció és erősítés — minden edzés alapja Ha edzeni kezdünk, ezzel indítsunk A funkcionális edzés a mozgásformák általános iskolája: felkészít a nagybetűs életre.

    Gyakorlatai a mindennapokban is megtalálható mozgásformákra építenek, segítenek, hogy tudjunk emelni, tartani, ugrani és landolni.

    ízületi kötél

    Vagy saját testsúlyunkat biztonságosan és magabiztosan megmozgatni egy adott szituációban, akár húzásnál vagy tolásnál. A stabil ízületeket segítenek megerősíteni pl.

    ízületi kötél

    Melyiket mire? Nézzük, milyen eszközökkel mely testrészünket tudjuk megerősíteni, stabilizálni!

    ízületi kötél

    Ízületi kötél A térd ízületi kötél és a váll erősítésére Bosu: A boka mobilitásában segít TRX-gyakorlatok: Főként a törzs stabilitását tudjuk vele fejleszteni Fitball-labdán ízületi kötél Kitűnő vállfájdalomra Kettlebell: A többi eszközhöz hasonlóan, ez is multifunkcionális, de a boka stabilitására és derékfájdalmakra rendkívül jól használható Gyakorlatok az eszközökkel Nem elég azt tudni, hogy milyen eszközhöz kell nyúlnunk, ismernünk kell a velük végezhető gyakorlatokat is.

    Azokat, amelyek közvetlenül a céljainkat szolgálják — például, ha derékbántalmaink vannak, akkor a törzsizmokat erősítő, de a derekat kímélő gyakorlatokra van szükségünk.

    Íme, egy kezdő lista: Húzzuk szét a gumikötelet a fejünk felett nyújtott karral, egyenes háttal, vállszéles terpeszben — ez a vállunkat fogja erősíteni.

    ízületi kötél

    Egyensúlyozzunk a bosun két lábbal, majd egy lábbal lábanként fél-fél percigés ha már nagyon jól megy, guggolni is megpróbálhatunk rajta — ez remekül fejleszti ízületi kötél a boka mobilitását.

    Kettlebell swing, vagy más néven harangozás: ki hitte volna, hogy ez a gyakorlat nem csak a kőkemény popsikért felel, de derékbántalmakra is kifejezetten jó, mert stabilizálja a törzset? Ha rálépünk egyik lábunkkal a gumikötél egyik végére, a másik végébe pedig ízületi kötél az ujjainkat, és óvatosan felfelé toljuk a kötelet úgy, hogy a csukló megnyúljon — akkor a csukló mobilitását tudjuk erősíteni vele, ami ülőmunka mellett nagyon hasznos.

    ízületi kötél

    Egyenes lábemelés gumiszalag-ellenállással — akasszuk be a gumikötél mindkét végét egy stabil helyhez, lehetőleg földközelben. Az így kapott ízületi kötél tegyük bele a nyújtott lábunkat, és emeljük fel hátra úgy, hogy a kötél kifeszüljön.

    Glükózamin rendelése A glükózamin a megfelelő dózisban szedve hatékony lehet íngyulladás ellen is Az ín vastag, szálas kötél, amely összeköti az izmokat a csontokkal.

    Tartsuk így pár másodpercig és engedjük vissza — popsi- és derékerősítés. Hogyan működik? A bokamobilitás egyik fontos része a propriocepció javítása, az inak és ízületek nyújtása mellett.

    A propriocepció lényege, hogy vállbetegség jelei proprioceptor sejtek a hirtelen izom-összehúzódásról tájékoztassák a szervezetünket, ezzel elkerülve a sérülést.

    Például, hogy egy félrelépésnél vagy megcsúszásnál időben tudjon reagálni a szervezet arra, hogy milyen irányú és erejű terhelés érte az adott izmokat és ízületeket.

    ízületi kötél

    Ha valakinek egyszer már sérült a bokája, ez a kontroll gyengül, fejlesztése a gyógytorna során erősen javallott. Ennek legjobb eszköze a bosu.

    Rehab Zrt. A sütik kis szövegfájlok, melyeket a webhely az oldalaira látogató felhasználó számítógépén, illetve mobilkészülékén tárol el.